Hej!




Ni e la för goa ni som fortfarande går in här fastän det
var månader sen jag senast skrev. (get a life) höhöhööhöhhehehe nä skoja.
Jag tänker mig såhär att...jag ska börja blogga 4 REAL när jag
får mig en ny dator. Så först ska jag liksom bara få en dator då. Humhum..
 
Vem vill ge mig? Robin...är du en av dom 100 000 som läser här?
You know what to get me. En dyr. Den där fina vita vi såg i en affär.
Och den skall ha inbyggd webcamera så att jag kan camma på msn eller
...kanske inte riktigt, men så att jag kan ta kort på mig själv och min charmighet.

Tack!
Annan som vill ge mig en är välkommen att maila mig! Jag tar emot alla sorters
gåvor. Förutom dansk ost.

Adjöken sålänge från fröken.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0