London here Robin and I come! Kan man säga så? Ah. Låter bra i mina ljuvliga små öron.




Iiiiiiiiiiih idag åker jag och älsklingen min till London!
Ska bli så roligt!!!! Har aldrig vart där och har alltid
velat åka dit, mitt drömresemål.

Ska ta massa bilder o shoppa, gå på musikal m.m.m.m.m.m.m.m.

Sakna mig ej för mycket och håll tummarna att det inte finns
en enda luftgrop på flyget dit o tillbaks (uschuschusch) Är så rädd just nu
för flyget, ska ta mig ett par drinkar innan för att inte flippa ut helt och
börja slå på rutan eller försöka riva mig ut med naglarna ur planet.
Måste coooool down yeee.

Bye bye!


(Bild:lagprisflygbolag.wordpress.com)




/ Elin


Kommentarer
Postat av: Belinda

hahah, annars tror jag att klösandet kan vara en ganska bra terapi ;)

2011-05-22 @ 11:19:38
URL: http://spellyourheart.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0