Idiota



Idag bestämde jag mig för att gå en långpromenad.
Aaaaaaah härligt!!
Så jag tänkte att jag går hemifrån Robin, i Lunden,
där jag sov inatt, hem till mig i Partille.
Jaaaaaa!

Såhär glad:



Det tar ca 2 timmar att gå den vägen och när jag är ca 10 minuter
hemifrån kommer jag på en sak....

Jag har glömt mina hemnycklar hos Robin.
JAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Inte nog med att jag var pisseblöt av allt regn, hade
skoskav, gått i två timmar, hungrig, törstig, så var jag utelåst....

Tillslut löste det sig men var tvungen att cirkulera i området för
att inte förfrysa ett tag innan det... dvs GÅ ÄNNU MER WIIEEEEE.

Jag e så osmaaaaaaaaaaaaart!




/ EB

Kommentarer
Postat av: My

Jag vet inte riktigt hur jag hittade din blogg, men jag är glad att jag gjorde det :). Prenumererar nu på din blogg på BlogLovin'!

2011-07-11 @ 08:53:44
URL: http://gravidforsakring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0