Killen med mens




Har ni sett den reklamen, jag tror det är Alvedon, där en
man säger att den hjälper både mot huvudvärken och mensvärken.
.................................................................................................
URSÄKTA? Men HUUUUR vet han det?! Much mens i ditt liv eller?

Så irriterande, vi tjejer har i alla tider fått stå ut med blod och
smärta mm. på grund av mens och så kommer en kille och ba;
"Hihihi här är eran hjälp, jag vet, för jag är kille och jag kan era menssmärtor och sånt"



Sen kan jag tala om lite sådär aggressivt eftersom jag ändå råkat bli sur
under inläggets gång att en alvedon (eller fyra för den delen) inte hjälpt mig ett dugg!
Nu har jag varken mens eller menssmärtor för tillfället för jag äter p-piller.
Just det, p-pills, dom hjälper.
Men ni kanske inte tror mig. Jag som är tjej liksom. Kanske kan be min pojkvän
skriva ett inlägg om hur bra p-piller är mot mensvärk, han är nog mer förtroendeingivande
då han är man och har haft mens jätteinga gånger i sitt liv.




/ Elin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0