The birdmurderer



Jag och Robin var ute och körde bil. Eller ah, han körde. Någon
har ju varit lite för lat för att ta körkortis. I alla fall. Då kom typ
en självmordsbenägen kråka rakt mot bilens ruta, men som tur var
så hann Robin väja litegrann så den snuddade bara bilen.

Sen tog Robin upp ämnet igen:

Robin: Vad var det med den fågeln förut då?
Jag: Aaaah, jag vet, vi mördade den nästan!
Robin: Äh, det finns gott om fåglar i världen.
Jag: Öh? Jaha? Det finns många människor i världen. Så då mördar jag dig.

Så mördade jag honom.
Näääädå. Skoja! Skulle ju inte kunna mörda Robin när han
kör bil. Då hade han ju kört av vägen och även jag hade dött.
Så kan vi ju inte ha det.


Robin the birdmurderer och Elin the nonmurderer



/ Elin

Kommentarer
Postat av: petter

Din blogg är så rolig att läsa nuförtiden, så mycket uppdateringar!

mvh oseriös

2011-07-18 @ 16:44:19
URL: http://pttr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0