Londonah part uno





Nu har jag tagit mig i morronrockskragen och bestämt mig för att visa
lite piccsss från London, det mesta är på mig, men så handlar ju denna
bloggen om typ bara mig också så det kändes så passande!!!
Enjoy! Or don't!



Robinen min så söt på flygplatsen innan, inte nervös ett duggifnugg


Jag på flyg, extremt rädd, varje gång planet svängde tänkte jag att
det var kört


Men vi klarat!!


*Skojar till de* hehehe HEEEEEEE


Piccadilly var detta, så himla gött att bussen kom med på bilden! Turish.
Robin: Det är detta stället man alltid ser i filmer!
Jag: Gör man?
Robin: Jaaa! Det är ju jättekänt, man har ju sett detta massa gånger på tv!
Jag: Har man?
Jag har bara hört om det i Pernillas låt men men... ouppmärksam I guess..


Nästa dag, kolla så oerhört kort jag ser ut! Hihi hobbit


Turist


Robin ska härmas, men han låtsas bara inte fatta kartan, jag fattade
inte på riktigt. Han visste vart varenda liten sten låg i London typ.


Dom gick inte att öppna, det var synd, hade tänkt göra så himla
skojsiga kort inifrån



"Tjejen som posade sig till döds" .... vad gör mitt ben? Leker dressyrhäst typ.


PRIMARK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Det var kärlek vid första ögonkast.
Gjorde så himla mycket fynd där inne!


Ett sånt dära avschlappat kort, ej uppgjort.
Ville visa den fina ingången, det fanns så fina ingångar överallt.
Här i Göteborg är det ju inte i närheten så fint. Här känner man sig
nästan ovälkommen när man ska in i en ingång.


Robin "Elin skärp dig" å jag " nanananalalallalala"


Med min första half-and-half. Det är hälften öl och hälften sockerdricka,
eller soda eller nåt. Smakar öl. Fast mindre öl. Och sötare öl.
Låter väl smaskelismaskens?


Bildbevis på att jag dricker det ändå!!!! ÖLCHAMPION!


Hade ju tänkt det annars


Mer bilder en annan dag! I min speed skulle det väl betyda tre veckor? Wie!
Tjingtjong!




/ EB


Kommentarer
Postat av: m aka femman

hahaha "leker dressyrhäst.." :D



Vi följde varandras bloggar för läängsen..å nu hittade jag dig igen! :) Gick under nicket femman då tror jag..Om du nu skulle råka minnas mig ;)

2011-06-25 @ 15:30:51
URL: http://minavalmittliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0