Bejeweled



När jag var på kalas häromveckan med Robins familia så började några av dom prata om
hur dom håller på och spelar ett spel på facebook där dom försöker slå varandras poäng osv.
Jag blir nyfniknen. Dom visar mig spelet.

DET SKULLE DOM ALDRIG GJORT! DOM KOMMER ÅNGRA SIG IN I GRAVEN!

För nu är jag inte bara beroende, utan väldigt irriterande i min karaktär då jag slår deras rekord
(är en naturlig talang på alla sorters spel - alla) typ med en gång.

Är rädd att jag kanske inte blir inbjuden till några fler kalas pga min störiga men ack så naturliga överlägsenhet.
Men jag tar risken. Jag ska bli VÄRLDSMÄSTARE I BEJEWELED!

Eller i alla fall ganska bra på det. Får se hur mycket jag orkar satsa. Har ett liv liksom.
Eller ja.. inte för att jag har så mycket att göra i mitt liv. Så kan ju lika gärna bli....
VÄRLDSMÄSTARE I BEJEWELED!


(joystickdivision.com)


EXCELLENT! En gång fick jag UNBELIEVEABLE. Å jag ba oh yes. It is. Indeed indeed.





/ EB

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0