Skrytig och snål på samma gång




Idag på banken stod det en kvinna i disken bredvid mig och sa följande till killen i kassan;

"Jag har nämligen precis fått 1,6 miljoner kronor och vill förvara dom på ett säkert sätt"

Man ba Ehhhhhhhöhööhöhööhöhhohohoohhiihihiihiihih GE MIG!!!! LITE!!!
Snåljåp.

Själv låter det ungefär såhär;

"Jag har nämligen 160 kronor och skulle vilja försäkra mig om att dom är säkert förvarade, har ni bankfack"

Typ, jag värnar om mina riksdaler. Men ändå vågat av henne att stå och säga så inför mig som ser så tjuvig ut.


Tjuvig och feg på samma gång = ingen stöld
Fast ser faktiskt mest illamående ut på den bilden..
..på ett charmerande sätt dock!


/ EB



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0