Nära-döden-upplevelse-r




Har man ett hus. Med en trädgård. Och ett staket. Ett litet, lågt staket. Har man det så är det ju trevligt.
Har man samtidigt en hund. En stor hund. En best. Som gillar att skälla psykopatiskt. Och ge mördarblick. Och
som gillar att springa allt vad den har mot det lilla lilla staketet. Och som kan hoppa över staketet utan ansträngning om den vill. Och äta upp mig eftersom jag är på andra sidan staketet.

Då vill jag bara säga.. KOPPLA HUNDEN! HÅLL I DEN! TRÄNA DEN I NON-VOFFING! VAD SOM HELST! 
Detta hände mig TVÅ gånger på två olika ställen på en promenad på TJUGO minuter idag.
Jag var nära att dö av hjärtattack - helt allvarligt.

Och kom inte o säg sen att;
"min hund är en stor best, med mördarblick, som voffar jättehögt och rusar mot
staket i 150 km i timmen men han e jääääääääättesnäll"

För det skiter jag i. Om jag inte dör av att hunden äter upp mig så dör jag ju av rädslan när den gör så.
Ingen ägare inom synhåll heller.

Hejdå alla dumma hundar.





/ Arg Elin

Kommentarer
Postat av: Elenore

:):) Jag har ju sett folk som har dem, på bloggar och så, men jag har inte sett dem här i Götet...;) haha, så jag vet inte. Vill också spana in dem:) Men tror de kommer försvinna snabbt, så fort de kommit in... Buuööh:(

2011-04-06 @ 18:20:29
URL: http://eeklind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0