Jag behöver en käpp, stöd...alltså...




Jag en dag: Robin har du gått in på min blogg?
Robin: Nä, har du börjat skriva igen?
Jag: Ja lite.
Robin: Ja då ska jag göra det!

Jag en annan dag: Robin jag har skrivit massa på min blogg, har du gått in?
Robin: Nee, inte ännu.
Jag: Jag skriver om dig ibland så du vet.
Robin: Okej, jag ska gå in!

Jag ännu en annan dag: Robin, har du gått in på min blogg nånting?
Robin: Nä, jag har inte gjort det.
Jag: Du är så himla ostöttande!!!!!!

Robin när du läser detta (dvs aldrig) så är det meningen att du ska vara min största blogg-beundrare! Suck...


Där sitter han och är allmänt ostöttig



/ EB

Kommentarer
Postat av: Robin

Älskling, nu har jag läst det allra mesta!=)

Frågan är om du är roligast här eller i verkligheten?????

2011-04-29 @ 14:16:43
Postat av: fröken elin

vadå vem har sagt att jag försöker vara rolig ens? men om du tycker det så är jag väl bara rolig av naturen 8) 8) 8) så tack älskling!!!!

2011-04-29 @ 14:40:29
URL: http://frokenelin.blogg.se/
Postat av: lillsarah!

jag har börjat läsa din blogg idag igen!! väldigt väldigt najs!!

2011-05-04 @ 17:49:36
Postat av: fröken elin

sarah!! du e så grym:D:D:D:D fortsätt med det, keep it up!

2011-05-07 @ 18:12:10
URL: http://frokenelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0