Hands up!





Fast jag kom på en sak! Jag har jätterosa naglar!
Not so grey anymore!!!!!!!!
Fast det rosa e mycket rosare på riktigt.
...
Fan va barnsliga händer jag har.
Riktigt omogna händer faktiskt. Jag lovar, mitt lillfinger är typ
två centimeter långt. Knappt man kommer in på en 15-års bio
med dessa händer. Fast det kan vara bra då jag ändå inte törs.


"Mamma, mamma, kan jag få en kaka?"
"Ja, men ta en kaka då"
"Men mamma, mamma, jag har ju inga händer!"
"Inga händer - ingen kaka"

Hahahahahaha den e så rolig.
Förlåt om jag gör någon som inte har händer ledsen nu.
Men jag saknar också vissa saker. Medkänsla tex hahahahaha
nä usch värsta hemska människan idag hejdå.



/EB

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0