Kul natt/morgon/nåt





Somnade klockan åtta morse.
Så, ja somnade alltså för 5 och en halv timme sen.
Kul.

Och när jag väl somnat börjar en fågel picka på min vägg, utifrån.
Jag börjar banka på väggen.

Jag: Bank bank bank
Fågel: Pick pick pick
Jag: Bank
Fågel: Pick
Jag: Bankelibank
Fågel: Pickelipick

Jaa.. ni fattar. Så höll vi på ett tag tills den
slutligen flög iväg till andra grannar och nya möjligheter och störde dom.

Somnar om.
Då ringer telefonen, tänker att det kan vara ett jobb som ringer,
svarar med min mognaste röst. Det var inte till mig. Heh.

Somnar om.
Då studsar min katt runt i mitt rum och vill att jag ska öppna dörren för henne
så att hon kan springa ner och ta en liten matpaus i sin sömn för att sedan komma tillbaks med
mat runt nosen. Fresh.

Somnar om.
Sara ringer.

Så.... nu. är. jag. trött... Min lott i livet är att aldrig få sova
fast jag har all tid i världen till att göra det. Megapegadega-kul.

 




/ EB


Kommentarer
Postat av: Cissi

fin bild :)

2010-09-20 @ 23:54:34
URL: http://cviklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0