JÖBB





Jag söker jobb. Någon som vill anlita mig till något kanske?
Jag är bra på följande:

¤ Lägga in viktiga kommentarer till diverse tv-program

¤ Äta mat, så ni behöver inte tänka på sopor & kompostering

¤ Städa snabbt, bara ni har en stor garderob där man kan skyffla/pressa in allt

¤ Klappa katt (om ni har någon)

Hör av er!

Ville så gärna ha ett jobb på Liseberg men dom anställer inte nu.
Synd.
Hade inte tackat nej till att lufsa runt med en sån här outfit direkt.
HOW COOOOOOOL?!?!?!






/ EB

Kommentarer
Postat av: Marlene

Kom hit så skriver vi kontrakt! Jag behöver både sällskap, städhjälp och någon som klappar Nova när jag fått kramp i armen och ledsnat på katthår i näsan!

2010-09-10 @ 23:01:03
URL: http://senses.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0