Hälsofreak




Min vanliga bild av godis;



Min vanliga bild av gojsig mat;



Min vanliga bild av träning;





Alla som känner mig, om ens bara lite, vet att jag
ÄLSKAR & DYRKAR
gojsig mat, godis, bullar, kakor, glass, popcorn, chips m.m. och äter det
i överflöd.
Och att träning innebär pest och pina.

MEN! Mina damer och herrar...
Denna veckan har jag inte ätit EN. ENDA. GODISBIT. (!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!)
Och jag har tränat tre dagar. Man kan tro att jag har blivit värsta friskusen!
Känner mig så hipp o ambitiös.

Men imorgon är det fredag, och vi vet alla vad fredagar betyder. (Och lördagar)
(Och söndagar)

GOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOJS!

Alla nyttiga dagar kan stickobrinna. Nu har jag fått nog.
Jag är tränad och nyttig för tre år framöver.


Kan ju sluta såhär om jag inte aktar mig


/ EB

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0