En inlägg som inte riktigt har någon poäng





Första kvällen med min nya älskling (min mobil alltså)
så skulle jag prova att ringa till mig själv från hemtelefonen.
Ville säga ett par sanningens ord till mig själv.
Då svarar någon annan. Creepy. En Madelene.

Madde (kallar henne det nuförtiden): Hallååå?
Jag (rädd): Eeeeh.. heeej?
Madde: Hej.
... tystnad.
Madde:
Vem är du?
Jag (snygg passning): Vem är DU?
Madde: Det är Madelene.
Jag: Åh... oj ursäkta mig så hemskt mycket. Jag har slått fel nummer.
Madde: Det är okej!!


Vill bara tillägga att klockan var två på natten på en vardag.
Och Madde tyckte det var okej. Fan. Vi borde blivit kompisar.


Missa en vän...




/ Elin

Kommentarer
Postat av: Petter

Du kanske ringde hem till dig men din andra personlighet svarade? Bra att hon verkar snäll iaf! Kanske henne helikoptern jagade?

2010-10-15 @ 15:29:36
URL: http://pttr.blogg.se/
Postat av: Belinda

hahha du skulle ju svarat.

Madde? Men jag försökte ju ringa till mig själv.

det hade blivit ännu roligare ;)

2010-10-17 @ 12:13:09
URL: http://spellyourheart.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0