Urk..





Har ni sett den här Axe-reklamen där det sprutar
svett ur killens armhålor? Hur äckligt får det lov att bli?
Hur kan den här reklamen ens vara laglig?
Usch. Verkligen.



(Fast man kan ju låtsas att det är vatten som sprutar.
MEN jag kan inte låtsas det för jag lever mig in i det jag ser på.
Annars är det ju typ som att låtsas att Di Caprio aldrig drunknar på slutet utan
bara tar sig en liten simtur. Eller som att Bambis mamma somnar där på ängen och
gömmer sig resten av filmen)




/ Elin

Kommentarer
Postat av: Nicke

Tjaaa! :D Länge sen ju. Hur e det med dig? ;)



Den reklamen är roligaste axe reklamen hittills ju ^^ höhö

2009-09-05 @ 21:22:34
URL: http://leadfed.blogg.se/
Postat av: Nicke

Det är finfint =).. Vad gör du nu förtiden då? :D



Ja den e rolig ^^. Mysigt med lite överdrivet mellan svängarna sådär :P

2009-09-06 @ 23:44:53
URL: http://leadfed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0