Schvetty?




Jag kan inte fatta hur en deodorant kan ta slut.
Jag har aldrig varit med om det!? Aldrig yttrat orden "min deodorant är slut".
Så jag har en teori. Dom som tar slut på deo's
måste antingen:

1. Svettas väldigt mycket och använda sjukt mycket deodorant

2. Ha en och samma deo i hundra år

Jag menar, byter man inte efter ett tag? Hur fresh är det att
rulla en blöt grej i armhålan till att börja med, men att göra
det flera hundramiljarders gånger med en och samma.. nä då går det för långt.

Bara mina teorier.. Själv byter jag deo lika ofta som jag byter underkläder!!!!
Eller ehm. Det skulle betyda att... usch. Jag byter deo då och då menade jag.
Och underkläder byter jag en var fjärde dag såklart.


Den här använder jag. Den är jättebra!!!




/ Elin

Kommentarer
Postat av: sarahsarahsaraaahh

kul att jag köpte ny deodorant igår. för att min deo var slut. gud vad jag har börjat kommentera mycket här elin, hoppas verkligen du uppskattar det!!

2009-10-17 @ 12:13:48
Postat av: fröken elin

va saraaaaaah visste inte att du va en sån svettbomb, alltid tyckt du luktar gott men det beror la på litrerna deo du drar på dig! hahaha:D KLART jag uppskattar det:D:D:D får mer ulst att uppdatera, fastän ja inte alltid gör det, men lust har ja !

2009-10-17 @ 12:27:34
URL: http://frokenelin.blogg.se/
Postat av: sarahsarahsaraaahh

gulligt att du tycker att jag luktar got iaf!! även om det bara är falskt lukt! :P

2009-10-17 @ 16:25:40
Postat av: David (Hack ) Westin

( underkläder byter jag en var fjärde dag såklart )Va fan Hörru! Man ska byta dom vajre dag inte fjärde dag!

2009-11-18 @ 03:40:40
URL: http://Nej

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0