Jag har gjort DET





Jag skaffade........fa...c.e.......b....oo.......k.......
Sara var helt i extas i telefon när jag pratade
med henne.
"Jag vill vara din första vän!" "Iiiiiiiiiiiiiih" osv.

Så nu har jag det. Jag har liksom övervägt fördelar
och nackdelar och kom fram till att fördelarna vägde
över.

Nackdelar
- Alla har det (så därför är det kul att inte ha det)
- Jag är ganska ointresserad av andra människors bilder etc. (förutom mina
kömpisars för där finns ju jag med höhö)
- Tycker det är lite töntigt
- Kul med folks vettskrämda, förfärande miner när jag säger att jag inte har "face"
- Folk som knappt känner varandra blir kompisar fast man inte ens skulle heja på varandra på bussen

Fördelar
- Det finns quiz, som jag älskar!!!
- Det finns spel, har hört talas om någon slags farm
- Jag kan skriva massa störande kommentarer på Saras (mfl) fotoalbum
- Jag har något mer att fylla ut mitt spännande liv med


Okej... det var ändå fler nackdelar, men quiz och spel väger upp det!
Så...
VI SES PÅ FACE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Höhöhöhöhehehehehihihihihieeeeh.






/ Elin

Kommentarer
Postat av: Sandra

haha vi måste bli vänner på fejjan för då kan vi bli grannar på farmville :D YEAH !

2009-10-19 @ 13:24:52
URL: http://larss0n.blogg.se/
Postat av: Evelina

hahaha ska bli din vääään NU eliiiiiiiiiiin!

2009-10-21 @ 18:24:19
URL: http://hihater.blogg.se/
Postat av: Cat

Hehehe!! Jag skaffade också FB efter massa tjat från alla vänner. Men jag kan inte påstå att jag gillar det direkt. Visst, skitbra när man vill hitta gamla vänner, men that's it..typ. =P



Sv: Jaa, jobbångest suger verkligen. Har det idag igen. Huuah!



ah, just ja. Hon har ju tassar på tuttarna. Tror inte jag vill ha just där även om det kanske är lite coolt. Får se vad det blir när jag väl får tummen ur. ;D



Haft en trevlig helg din toka? =D

2009-11-01 @ 13:03:58
URL: http://cattitude.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej snygging. Hur kan jag hitta dig på facebook!

2010-08-11 @ 13:11:40
URL: http://pumars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0