Svar på frågos





Nu har jag sållat bland alla era hundratals frågor!
Eller inte. Men nu har jag svarat i alla fall.
Jag har inte ställt en endra fråga själv. Okej kanske EN då.
Men säger inte vilken! Enjoy:



Hur spelar man betapet?
Det är precis som Alfapet!!! Fast bedre!

Har du alltid haft djur?
Jaaaa, alltid haft katter och megaspindlar.
Megaspindlarna har dock aldrig varit önskvärda.

Här är min Vimsan!



Vad tycker du om att göra på fritiden?
Dammsuga tycker jag är festligt!
Nä skämt åsido... inte för att det var mycket till ett skämt men...
jag gillar att laga mat, äta mat, baka, äta bakverk och handla mat!

Har du något favoritresemål?
Utomlands. Nä skämt åsi... eller eh. Nä, men jag gillar att åka till Grekland.
Har aldrig vart där iförsig men jag tror att det kommer bli mitt
favoritresemål.

Korv eller snorv?
KORV, i alla lägen.

Häst eller pest?
Pesto på tortellini!

Mjau eller vov?
MIAAAAAAAAAOOOOOOOOOO snarare!

Kan inte du berätta hur du gör för att vara så fräck och cool?
Absolut, tack för den bästigaste frågan. Jag bara är. Är typ sån av naturen.
Dessutom övar jag fräcka miner framför spegeln för att få till den där extra
touchen.

Hur mycket tid lägger du på din blogg och när ska du fixa din header?
Jag lägger ner mer än det ser ut. Jag brukar hänga inne på min blogg
och kolla mina besökarantal och sen kollar jag några minuter senare igen.
Jag tänker fixa min header när någon är snäll och HJÄLPER MIG.

Hur många läsare har du?
Jättemånga! Mer än Blondinbella tror jag.

Vilken är din favoritblogg?
Inte för att låta sån (sån=överlägsen men ärlig) men jag gillar nog min egna bäst. Efter det kommer Egoinas kanske.

Vad har du för BH-storlek?
Hihihihi samma som din mörmör.

Vad heter din mamma?
Hon heter mamma? Det är i alla fall det jag säger när jag anropar henni.

Hur gör man sockervadd?
Trevligt att du frågar just mig det! Jag ser ju ut som en som gör sockervadd för
jämnan trots allt! Man tar socker och så blåser man på det med en hårtork så POFF!

Varför har du ingen pojkvän? Killarnas fel eller inte haft tid/lust?
Killarnas fel såklart. Jag som är så chamig! Höhö hehe.
Nämen tid har jag i alla fall (det är allt jag har). Snarare ingen flust. Lust mena jag.
Eller jo, jag vill ha en pojkvän! Men känns som en fördel att bli kär i någon först?

Varför lägger du inte upp en bild på dig i svart läppstift?
Jag vill inte att ni ska se hur lik jag egentligen är hon i Pirates of the Caribbean.



Äter du fisar?
Ja, speciellt Anna Vecchis.

Har du en mikro som heter Elin?
Nej men jag har en alldeles egen telefonräkning.

Sex laxar i en laxad lax-??????
Potatis!!!!

Champagne eller fisk?
FEEEEESKKKK från feskekörka!!! Champagne är inte överdrivet smarrigt,
innehåller inte så mycket grädde heller vad jag vet.

Spa eller cykeltur?
Ser jag ut som den aktiva typen? Kanske, om jag sätter på mig en
cykelhjälm så... Nej, usch. SPA såklart!

Datorer eller ölglas?
Ölglas med coca cola i!

Nagelfil eller smultron?
Smultron med lite nagelflarn på?

Vad är ditt kontonummer? Och koden till ditt kort? ehehehehehehe
1234 är koden. Och sen när du snott alla mina 50 kronor så kan ja väl få
låna en 20 av dig till att köpa en bulle?

Kuckeliku klockan är?
Trettiotre.

Mögelost eller cd-skivor?
Extra möglig mögelost. Mmmmmm!

När har du tänkt uppdatera din blogg igen?
Sarah din jäkla tjötröv (men jag gillar det, känner mig önskvärd)
jag uppdaterar nu!

Hur blev du så snygg?
Jag kom jag såg jag föddes.





/ Elin

Kommentarer
Postat av: petter

Vilken kommentarsstorm det blev!



ALLA frågor kom från mig, hihi!



När ska vi spela betapet!? Fattar inte ur man gör, vågar inte spela mot en riktig människa! Måste ha dig.

2009-10-15 @ 23:21:53
URL: http://pttr.blogg.se/
Postat av: fröken elin

ALLA FRÅGOR KOM INTE ALLS FRÅN DIG.



så nu kan jag svara i din blogg, ville bara inte att folk skulle gå på dit ljug

2009-10-15 @ 23:50:13
URL: http://frokenelin.blogg.se/
Postat av: petter

MEN JAG HAR JU ETT KONTO!! Du vill ju aldrig spela med mig! Är jag för nybörjig för dig kanske va? va? va?



pttr88 heter jag tror jag!



Hmm, verifiera, nej, det ska du inte behöva göra. Blogg.se som fuckar sig som vanligt typ!

2009-10-16 @ 06:16:46
URL: http://pttr.blogg.se/
Postat av: femman

åh vilka bra frågor!! haha..

2009-10-16 @ 09:14:32
URL: http://femmanfem.blogg.se/
Postat av: kadri

oj vad många frågor o svar

2009-10-16 @ 11:15:01
URL: http://livetivillavillekulla.blogg.se/
Postat av: Daja

Har du problem med en varningsruta på min blogg?

2009-10-16 @ 13:05:54
URL: http://daja.blogg.se/
Postat av: Nanna

Ha,ha, Ha en bra fredag! :)

2009-10-16 @ 13:39:18
URL: http://honkytonkangel.blogg.se/
Postat av: sarahsarahsaraaahh

hahahahahahahah du gjorde min kväll! mammas och pappas också!! haha fan vad jag älskar dig!! bästa var ändå hårtorken på sockret!!

2009-10-16 @ 18:51:08
Postat av: sarahsarahsaraaahh

hahahahahahhaha!! du gjorde min kväll!! mammas och pappas också!! hahah fan vad jag älskar dig!! bästa var ändå hårtorken på sockret! jävlar vad många utropstecken.

2009-10-16 @ 18:52:29
Postat av: fröken elin

sarah: hahaha ooooh va gla ja blir att du samlar hela familjen för att avnjuta min blogg!:D:D:D jaaa din fråga var ju ändå den viktigaste av dem alla!

2009-10-17 @ 00:39:47
URL: http://frokenelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0