I äm älive




Känner att jag uppdaterar mig för ofta här.
Man hinner nästan inte med att läsa allt
jag skriver...
Men jag har faktiskt haft fullt upp!
T.ex. nyss spelade jag Buzz... och det tog
ett tag.

Och väldigt kul att man tappar cirka 1 miljon läsare för
att man typ tar en liten semester.
Fast det gör ju inte så mycket när man
redan har tja... på en höft sisådär 3 miljoner trogna läsare.

Annars har min dag varit TOPPEN. Om man bortser
från att jag försov mig, gråtit för att jag försov mig,
haltar pga skoskav, haltar ännu mer pga träningsvärk
och förlorat på Buzz så ja, toppen.







/ EB

Kommentarer
Postat av: Petter

3miljoner, är det så? Länka till mig tack!

Åhåhåhåhåhåhåh vet du? Jag pratade med min lillebror och ba "hallå där lilla bror, fröken elin vill faktiskt ha sin design och det nu!!" Så det så! Godnatt!

2009-05-21 @ 01:34:40
URL: http://pttr.blogg.se/
Postat av: matilda

nåt kul som händer idag? :)

hursom så hoppas jag du får en jättefin dag! :)

2009-05-21 @ 11:20:29
URL: http://elitecyclist.blogg.se/
Postat av: demilia

jag är dig alltid trogen min väninna

2009-05-21 @ 13:17:55
URL: http://demilia.blogg.se/
Postat av: Marlene

haha, gumman då.. Du är som jag. Försov mig när jag gick i nian. Nyvaken och stressad ringde jag till mammas jobb (fråga mig inte varför). Mamma va upptagen så hennes kollega frågade vad det gällde och jag förklara läget varpå hon lugnt svarade:

"Nu klär du på dig och går till skolan". HAHAHA

2009-05-21 @ 20:03:36
URL: http://senses.blogg.se/
Postat av: Petter

statcounter.com! Fast den där statistiken ska du nog ta med en nypa salt, har mycket fler besökare än så såklart!! Eller mindre, välj själv! Inte som jag uppdaterar statistiken elva gånger i minuten och kollar, eh inte alls!



Jag har värmt upp lite, stretchat och så, redo för att svara nu känner jag! Slipper jag gå till gymmet, inte för att jag brukar göra det vid tolv liksom! Hah, där snodde jag ditt skämt, märkte du?! Kul kul!



Äh, inte alls! Jag sa albanien!! Men kanske uttalade det som finland, albanien var bäst!



Silverfiskar är typ äckliga ju, hatar alla insekter och smådjur! Jag tror du är en harrypotternörd! Erkänn att du har ritat en blixt (eller vad han nu har) i pannan och blir sur när folk inte kallar dig för harry!?



Yes, samma hjärna på ett händelserikt men passionerat sätt! LaCKKkrits är ju det värsta godiset som finns faktiskt, men jag uttalar det rätt iaf, tror jag, eller vänta nu, menar du att lackrits är rätt och laaakrits "konstigt"?! Då har du helt fel, det heter "lakris"! Så det så!



Han ba "oj, har inte ens öppnat mailet..", då blev jag sur och tvingade honom att börja! Han fick faktiskt två kinapuffspåsar liksom, lite obligations har han juuu! Nu smsade jag honom och frågade hur det gick, men han var tydligen inte ens hemma, så bra kontakt har vi här hemma, hans rum ligger en våning ner!



Men oj, fast tänk va pengar du tjänar! Snart har du kanske råd att ta en tripp till en stad! Typ stockholm, så kan du gå förbi min skola och se mig, för att sen gömma dig bakom en ..hmm stor glass kanske! Nu ska jag vibba dom få som är online på msn, och skicka massa youtubelänkar och glada smileys, sånt uppskattas tror jag!

2009-05-22 @ 00:05:23
URL: http://pttr.blogg.se/
Postat av: Carmen

asso man hjälper till att packa ihop, svara på frågot osv. under färden så svara man på frågor, piloten har fullt upp med att styra :P

sen delar man ut picknick o dricka o diplom osv :D

men det va min första tur igår :D jätteroligt va det :D

2009-05-22 @ 07:00:58
URL: http://carmendeleaumelby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0