Bilds omgång 4: Anja fyller år!




Anja som är väldigt ung fyllde 20 nyss och då var vi hemma
hos henne och firade det. And it looked like this:
(Så intellektuellt att slänga in lite engelska hipp som happ)


 
Och här hade jag precis färgat håret från blacko.
Jag var ganska brun den helgen också. Inget fusk alls. Inte alls.


Födelsedagsbarnet som blev 20. (Plutt)


Glada!


Ännu gladare!


Gladast! Eller ja.


Sara fick en flipp. Hon som satt så fint och lydigt innan. Th th th.


Anja är törstig.


Anna är het.


Sara tackar Gud för att vi får skjuts in till stan.


Jag håller i mig och ser ganska sammanbiten ut.
Kan det vara så att jag återigen är åksjuk? Japp!





/ Elin


Kommentarer
Postat av: Petter

Jag vill också få en flipp! Vad nu det innebär, låter hur grymt som helst iaf! Har din kristallkrona blivit mindre? Eller du större kanske. Ditt huvud är typ dubbelt så stort!



Jag har likadant, MASSOR med läsare, men alla är blyga och ingen vågar kommentera!



Vad vägde du sa du? 60tusen kilo? (Thats right, jag sa 69tusen!)



Jag pröjsar vad som krävs! Här ska det skaffas vänner!



Åh, jag och Anja! pttr.blogg.se och Anja, hur låter det!? Led in henne på min blogg! Säg typ "åh, how about that pttr?" fast på svenska kanske.



Latmask!! Sover bort dagarna gör du! Ujuj!

2009-07-22 @ 19:12:58
URL: http://pttr.blogg.se/
Postat av: hannaa

Asså shiiit ditt hår är ju ba mumms!

2009-08-13 @ 00:38:14
URL: http://litegalen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0