Mest intressant för Anna



Kommentar från "annapanna":

elin du sa att du skulle blogga från landet/skogen/mystacken men det har du inte gjort!! riktigt besviken!!! har ju inget att läsa.. iiiiiihiihiiih.. nöjer mig ändå med att du vart inne på face o snokat!! "ska aldrig skaffa face, töntiga människor som har det" MUUUUHAHAHHA du kunde inte låta bli liiiite :p

Svar:

annapannastektefläsk, för det första så vet jag vart din brevlåda bor, för det andra vet jag vart DU bor - också!!!
bara så du vet alltså, så jag kommer och hälsar på snart! eller skickar brev!
men nu till det viktiga. jag var inne på facebook ENDAST för att sara var inne på sin. jag bara kikade lite lätt
över axeln och kanske, KANSKE råkade jag ta datan från henne, ha den i mitt knä och söka på alla jag känner
och gå igenom alla dina 100000 bilder du hade.
men det var bara för att sara satt där 95% av tiden, då måste jag ju kolla vad som kan vara så spännande.
och det var inte spännande ALLS. inte ett fnugg! dugg mena jag.

dessutom ska annapanna inte klaga på min uppdatering, kolla själva
när hon/sara uppdaterade sist
www.maniaa.blogg.se pfft!





/ Elin

Kommentarer
Postat av: linda-det handlar om helheten

hehe okej! =) ha en jätte fin dag nu! kram kram

2009-07-18 @ 12:57:45
URL: http://lindapyykkonen.blogg.se/
Postat av: Petter

Oj, nu gick du nog för långt här fröken! Jag vill inte känna på folks rumpor med dig!



Aha, i Mohed kanske!? (Kollade en karta, har ingen koll alls egentligen, i Nianfors hade vi sommarställe förr iaf, var inte där?)



Skulle kunna!? Men gör det då för tusan! Väntar fortfarande på alla paketen du skulle skicka! Bara massa brutna löften här känner jag!!

2009-07-18 @ 14:23:05
URL: http://pttr.blogg.se/
Postat av: Petter

Elin, så får du inte säga högt, vad ska folk tro om dig? "Bonden inuti" dig, en remake av fäbojäntan kanske? Jag säger då det!



34? Vi avrundar det till tusen tycker jag!

2009-07-18 @ 16:20:18
URL: http://pttr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0