Bilds omgång 3: Midsommar





Vi var i Lysekil i midsommar. Mycket kuseligt eller hur det nu stavas.


Anna låtsas att hon har pengar på kontot.


Första dagen var vi på fiskrestaurang. Jag mår hur illa
som helst här. Som vanligt. För vi sitter på en inglasad
brygga som guppar. Så jag blev åk...sjuk.


Schkål!


Nästa morgon ville ingen vara med på kort?
Varför?! Höhö.

 
Sen började vi göra oss i ordning.


Theresa och Anna är klara!


Jag och Sara med. Yeah.


Det blåste görmycket. Här står jag och blåser.


Sara solar.

 
Här ser jag hungrig ut.
Fast det kan ju bara jag se.


Så vi går och handlar det sista av maten.


Och jag hittar shnögga solglasögon på vägen.
Ganska snyggt att inte ha någon näsa. (Jag köpte dom inte, för dom var svindyra,
cirka 5000:-)


Sen åt vi mat, men det har jag inga kort på. (Jag var utsvulten så jag
hann inte med det) Dom andra har dock kort på det MEN jag har inte fått
kort skickade till mig från VISSA personer. HOSTAnnaHOST!
Sen spelade vi kubb som ni ser.


Tjejerna mot killarna. Gissa vilka som vann?
Precis, tjejerna. Såklart :) Anna visar dom något kul på sin kamera.
Typ hur mycket dom förlorade.


Så gick vi in för det var kallt. Mjau, Anna and Sara.

 
Jag är, vad heter det... jättesnygg!


Anja får handmassage och nackmassage. Värsta fuskigt!
Vad hade du gjort för att förtjäna det Anjiepanjie? JAG DÅ?!


Hej Elin. Nu skulle vi gå ut i Lysekil.


Här är tjejorna ute och festar.

 
Och jag. Lite på sidan av. Bild 2 står jag och övar intensivt på min luftgitarr. Den må förbättras!
Sen gick jag och spelade Blackjack ensam. Spelade för en 20 och vann 300 eller var det 400? Minns inte nu.
Men jag är nog DÅLIG!!! Dealern hade otur alltså.


Dagen efter. Ser ni vad alla dessa personer har gemensamt?
SOLGLASÖGON. Nu skulle vi gå och äta!


Ja, inte detta då. Folk tror dom är tuffa om dom går
in och beställer en sån. Typ "En BAKIStallrik tack" Folk
tittar. Och stolt tänker dom "ja, jag var reeeeedigt full igår, nu vet alla det, coolt". Åh!!!
Själv åt jag mer sofistikerad mat. Hamburgare. Mm.

 
Efterrätten åt vi hemma. Anna vispar grädde med handvisp. Vi är nämligen sånna miljö-människor som aldrig använder
el. Sara kommer gåendes med jordgubbar och nektariner. MUMS!


Sen skulle vi ta bussen hem. Här tar vi kort på bilar.
Det var nämligen raggar-festival eller något sånt den dagen.

   
Jag tycker bilar är jättefula. Förutom sånna här! (Klicka på bilderna
för att få dom större)

Ja, det var det. Nu orkar jag inte mer. Det tog över en timma att ladda
upp alla bilder. Jag är helt slut! MÅSTE ÄTA. Tjingtjong!




/ EB

Kommentarer
Postat av: Petter

Gå runt i stan? Sånt gör väl aldrig jag heller! Jag sitter framför datorn 2477! Sitter i min keps nu!



Åhåh, jag förstod faktiskt vad Fr.v stod för! Men förstod inte vilken bild du syftade på! Fast nu är allt solklart! Vet vad alla dina kompisar heter nu!



Jag vill äta en thai, höll jag på att säga, tur jag inte sa det.



Jag ska visst med!!



Mer bilder på Anja förresten!! Och solisarna kostade inte alls 5000!! Det står 99 i bakgrunden, så det så! Vilken fresh kjol du har förresten!

2009-07-21 @ 16:04:07
URL: http://pttr.blogg.se/
Postat av: Emilia

hate you gorgeous! varför blir du alltid lyckad på bilder haha sweet. hur mår du ???????????? åksjukepiller

2009-07-24 @ 11:30:08
URL: http://demilia.blogg.se/
Postat av: Emma

ELIN!!! vars har du köpt volangkjolen? BERÄTTA!! haha ;b

2009-08-06 @ 18:58:57
URL: http://emstaar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0