Bilds omgång 1: Saras inflyttningsfest




Eftersom jag vart typ helt efterbliven på
uppdateringsfronten så har jag ju inte lagt
upp några bilder. Så tänkte lägga upp i
olika omgångar. Skoj. Tycker jag.
"OCH tycker du som jag så rider vi för då
känn för då känn för då känner jag mig jag mig friiiiii" (Emil-låten)

Här är från Saras inflyttningsfest, men det kanske ni förstod
med tanke på rubriken. Hö. Hö. Öh.


Och här var jag!


Sara fixade och donade i köket.


Jag hjälpte också till. Med provsmakningen av maten.
Det gjorde mig belåten.


Och här har vi tjejorna. Några av dem.


Och killarna på andra sidan. Det var som i Grease, killarna verses tjejerna.
Fast det var ingen som sjöng. Synd.


Sara öppnade paket. Mina inflyttningspaket var bäst.
Det tycker Sara med. Hon ba: Elin du är bäst, dina paket med!!!
Ba.


Peace tjejs!


Så är det när man är ganska känd. Då tar folk kort
på en hela tiden. Jösses alltså.


Jag avslutar med att också göra
fredstecknet.

Det finns en film på mig från kvällen också.
Eller två. Meeen. Sånt vet jag inte hur man lägger upp.
Annars hade ni fått se nåt ni önska att ni aldrig hade sett!




/ Elin


Kommentarer
Postat av: Petter

Åh, jag önskar jag fick se något jag önskar jag aldrig sett! Fixa upp filmerna på youtube! Det kan nog tillochmed du! Kanske!

2009-08-03 @ 18:55:40
URL: http://pttr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0