Attackerad på toa (varning för känsliga läsare)




Jag blev attackerad inatt.

Fridfullt stiger jag upp ur sängen, svävar in till
toaletten. I lugn och ro sätter jag mig ner harmoniskt.
DÅ!!!!!!!!!!!!!!!! Från ingenstans kommer den.
Den tar riktning mot mig.
Jag får panik! Jag kan ju inte precis springa ifrån toaletten
och skvätta ner väggarna. Så jag tar första bästa föremål
- ett par shorts och skriker, blundar och viftar med dom för fullt.

... jag öppnar ögonen. Ser inget. Med gråten i halsen skyndar jag mig
att tvätta mina händer (jo, även under farligheter måste man
hålla sig ren och fräsch, det är viktigt)
DÅ! Jag känner något på min kind. ÄNNU MER PANIK! Jag kastar vatten i mitt ansikte
så jag nästan får en kallsup och springer tjutandes därifrån
och stänger dörren om mig.

Äntligen är faran över.
Jag hatar från och med nu fjärilar.


Ungefär sådär såg den ut om jag inte
missminner mig. Fjärilen.


/ Elin

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilken fin blogg du har.



Är du trött på att samla poäng på olika gratissidor som ändå bara leder till presentkort?

Skulle du hellre vilja samla pengar som sätts in direkt på ditt konto eller skickas hem till dig?

Gå med här: http://www.woopa.se/?ref=Linerulla

Själv bestämde jag mig för att ej plocka ut några pengar förrän jag nått upp till 500 och det har jag snart gjort, på knappt två dagar.

2009-07-07 @ 19:12:24
Postat av: Emilia

HAAHAH jag hatarrrrrr småkryp o flygande djur!!!!!!! men elin kan du fixa en header till mig också då ellerrrr min blogg e också rutten

2009-07-08 @ 14:25:40
URL: http://demilia.blogg.se/
Postat av: m

Traumatisk morgon det du! ;)

2009-07-13 @ 06:47:17
URL: http://emigen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0