Tjong i medaljongen





Aldrig fattat det uttrycket riktigt.
Jag menar, det rimmar inte ens.
För då måste man ju säga tjong
i medaljong. Jaaa! Viktiga grejer detta!


Inatt så drömde jag att jag simmade bland
massa hungriga, människoslukande hajar. Men för att slippa bli uppäten
så var man tvungen att kasta typ en tvål under sina fötter och sen kunde man hoppa i.
För hajar gillar ju inte tvål, det vet väl alla.........................
Ska testa det på riktigt någon gång. Alla skriker "nej, Elin
hoppa inte ner, dom blodtörstiga hajarna kommer käka upp dig" och då drar
jag mystiskt upp en Palmolive ur fickan och plumsar ner
den i vattnet  "lugn, jag har ju min tvål". Sen studsar jag i.

Skulle vara intressant att testa.



Nödvändigt inlägg känner jag.
Nu ska jag iväg till jobbet. Krya på er
och glöm inte mata fåglarna!

Byebyebye!





/ EB

Kommentarer
Postat av: vivivi

haha du och din humor XD det är inte lätt och hålla min, när kunder bara ska jävlas med en..ibland undrar man om dem gör det med vilje eller bara är riktigt tröga hhaha :P men jaa, alla är itne perfekta heh..

2009-01-28 @ 14:54:13
URL: http://happytees.blogg.se/
Postat av: Emma

Gillar din blogg, du verkar vara en riktigt rolig person

2009-01-28 @ 17:31:38
URL: http://emooma.blogg.se/
Postat av: L I N N E A B E N G T S S O N

riktigt tuff blogg!

2009-01-28 @ 19:17:52
URL: http://linneabengtssons.blogg.se/
Postat av: JULIA AMANDA

Well, det kan ju inte gå bra alla gånger ;)

När jag och pappa försöker oss på lite körning slutar det alltid med att vi bråkar. Haha.



Haha, det är inget speciellt språk på det viset utan det är ju kroppsspråket. Det gäller bara att lära sig hur hästar använder sig av det mot varandra och sedan agera likadant, beroende på vad man vill säga till hästen. Tex, skulle ledaren i en flock vela att en annan här höll sig undan så lägger den öronen bakåt och gör sig stor och hotfull, vill jag att en häst ska hålla sig undan göra jag mig helt enkelt stor (höjer axlarna och ev förstärker en aning med att hålla ut armarna). Och så fort hästen svarar med att hålla avståndet så går jag tillbaka till nersänkta axlar igen.

Det är intressant för det fungerar på samma sätt med människor, även om vi ofta inte vill erkänna det. Bara tänk vad du tänker om någon kommer fram till dig med en avslappnad hållning och ett leende på läpparna jäntemot någon som kommer fram med uppdragna axlar, stel kroppshållning och arg blick!



Jösses vad jag skriver! :P

2009-01-28 @ 19:56:15
URL: http://juliaamanda.blogg.se/
Postat av: Anonym

eller varför inte tjongen i medaljongen=)

2009-01-28 @ 22:18:53
Postat av: Ida

HAHAHHAHAHAHAH! tvååålar :D jag tror du skulle klara dej i havet med alla blodtörstiga hajar om du har tvål med dej :) hAHhahhahahaha

2009-01-28 @ 23:45:47
URL: http://xenofobiia.blogg.se/
Postat av: Cat

Haft en bra dag på jobbet? =)



Haha, va min senaste kommentar hos dig va knasig.. =P

Var nog lite trött när jag skrev den! =D



Klart det kommer.. Bara att köra lite, så blir det bättre ju! =)



Njaa...sjunger gör jag inte.. Inte när någon hör iaf! =P

Jag är Kirbysäljare. Det är ett städsystem som kan göra massa saker o kostar 34.000:-

Så jag åker ut till privatpersoner som tackat ja till en gratis mattvätt o demonstrerar maskinen. =)

Och säljer den då med..till dem som är intresserade! =D

2009-01-29 @ 00:18:36
URL: http://cattitude.blogg.se/
Postat av: fröken elin

anonym: JA:D jag kom att tänka på det senare! haha

2009-01-29 @ 00:37:38
URL: http://frokenelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0