Jag skulle vart ketchup





Häromdagen när jag hade slutat jobbet och stängt butiken så
gick jag förbi en papperskorg och tittade ner i den.
Ja, det var ju inte för att hitta en pantburk om ni trodde det.
Det trodde ni... jag vet det.

I alla fall, jag tittade ner i den för jag skulle slänga en sak
och då såg jag något rött blinkande där nere.
IT'S A BÖMB - var min första tanke.

Jag börjar galoppera mot utgången, rullar barnvagnar ur vägen,
rumpknuffar pensionärer åt sidorna... (eller tja, ungefär sådär)
och kommer tillslut - efter 20 långa meter - ut i frihet. "Puuuh, det var nära ögat" tänkte jag.
Sen kom jag på att det var väldigt kallt ute. Så jag gick in igen.

Kul om det hade vart en bomb. Smart, Elin. Smart-Elin...


Hihihi. Vissa kanske förstår vad denna hade med detta inlägget att göra.
Vissa kanske inte förstår. Men vad gör det när det finns semlor att köpa.





/ Elin

Kommentarer
Postat av: leeniis

HAHAHA ! det klippet är så kul!!! kan se det om och om igen hahaha, så rolig e han =) ..



hehe =D heey granne =P

var jobbar du ngn stans då?

2009-01-18 @ 01:35:31
URL: http://leeniis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0