En grammis, tack!






Är det bara jag, eller är det alla just nu som undrar:

Varför var alla skitfulla på Grammisgalan? Okej, det var gratis sprit och alla var
i extas över detta men jag menar, så full så att man inte kan
gå ordentligt. Där. Tänk när dom vaknar
upp i morgon och ser sig själva på tv. Helt svettiga i håret
och sluddrar fram något "tchack". Kleerup kommer
ångra att han använde Kerstin Dellert som allmänt armstöd
och Hellström kommer ångra, ja, hela sin "konversation"
med Gry och Adam.

Och på tal om Gry och Adam. Inget fel med dom men
har kanalerna ingenting annat? Är det allt programledarmaterial dom har
i sitt förråd? Gry är överallt. Skulle inte förvåna mig om hon
dyker upp i mitt rum inatt och talar om för mig att inte
äta råa tortellinis. Att det typ är dåligt för matsmältningen eller något.
Åh, va irriterad jag blir.

Sångaren Håkan Hellström anländer ensam till Grammisgalan. Foto: Scanpix
Sche! Det är Håkan Hellschtröm!

  

  
Andra godingar på röda mattan. (Bilder tv4.se)





/ EB
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Nepp det kan du inte men jag hade fått så dumma kommentarer så därför skrev jag så. På min blogg avslöjar jag aldrig någon med namn, what ever. Oavsett vän eller fiende.



Kram A

2009-01-08 @ 00:20:33
URL: http://skitsnackat.blogg.se/
Postat av: JONNA

håkan är snygg, fett snygg :D

2009-01-08 @ 17:36:10
URL: http://falkiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0