Bildad





Jag kan ju lägga in lite bilder från förra helgen,
som jag skulle gjort, ja, förra helgen. (Då vi firade
Rebecca som fyllde 21)


Jag älskar att gå på kalas... Fest..? Rajtantajtan!

 
Jag är redo. Och jag tittar alltid åt samma håll, tydligen. Händer roligare grejer där kanske.

 
Men tar ett kort framifrån för att se hur det blir.
Det ser ut som jag skelar. Lyckat!


Födelsedagsbarnet Rebecca!


Hej glada Sara!

 
Jag äter. Sara dricker. Allt är precis som det ska.


Alla sjunger för Rebecca. Men vad ville Sara egentligen fota? Hm...

 
Påväg ut. Jag var papparazzi. Aldrig någon som är det för mig. 


"En kyrka" sa jag och tog kort på
några buskar. Men visst skymtar
kyrkan fram där i bakgrunden?


Så mycket man ser.

 
SE! Jag och Sara fick varsin discoboll när vi svarade på frågor om Melodifestivalen.
När jag fick den:
"F...får... får jag den?" med stora tindrade ögon. Jag var så lycklig i det ögonblicket!


Sen hittade jag en KNALLROSA schlager-boa! Då var
kvällen fulländad. (OBS! Jag hittade inte boan utomhus,
jag använde den där. Jag använde den hela tiden, resten av kvällen)


Peace and welcome home!


Det var allt jag tyade lägga in. Tjingeling!





/ Elin

Kommentarer
Postat av: mademoiselles

vad snygg du är!

2009-02-16 @ 11:20:36
URL: http://mademoiselles.blogg.se/
Postat av: SAMAN

det märks att du har kamera nu du! sist man kikade in var det bara.. inga bilder, nu är det tonvis!

2009-02-17 @ 17:06:55
URL: http://sepesaman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0