Lyckat.





Godkväll, godkväll!
Så, gårdagen var rolig och lyckad... eller ja, några saker kunde jag faktiskt vart utan:

- jag gjorde sönder mina nya lack/glans-leggings två minuter efter jag tagit på mig dom

- jag fick plötsligt en otrolig lust att klippa mig själv precis innan jag skulle åka
och klippte av ett rejält stycke hår vilket resulterade i världens fulaste, kortaste, snedaste lugg...
såg helt utflippad ut
vilket jag också var, då jag, likt ett psycho, stod med en stor tuss hår i ena handen,
saxen i den andra och med ett läskigt leende på läpparna
(sara hånskrattade sammanlagt i ca 20 minuter åt min nya "frisyr")

- och sara knockade mig med en flaska på ögonbrynet, gör skapligt ont fortfarande
(hon var på sitt snälla humör igår som ni märker)

- jag hade den värsta skoskaven någonsin, så när jag kom hem funderade jag skarpt på att ringa
doktorn... eller amputera fötterna... med saxen

- jag fick inget napp med min fransväst, eller jag fastnade i en killes tröja en gång men han blev mest
irriterad då jag fnittrande (på ett charmigt sätt trodde jag) försökte linda ur min fransväst från hans knappar,
vilket tog sin lilla tid
(jag försökte fastna i lite annat folk sen men det funka inte så jag tog av mig den fördömda västen - som om
jag fick mer lycka då...)

men FÖRUTOM DET så var kvällen skojsig.


Jag låtsaspratar antagligen med någon för att försöka
se populär ut.


Gott. Och nej, detta var ingen Alla hjärtans dag-ros som
jag fått. Jag hittade den, på baren. Och stoppade den tydligen
i munnen. Sorligt, så sorgligt.




Jag försöker leka top model eller något. Patetiskt.




Här har ni en skymt av hur luggen blev.
Jag försökte dölja den, som ni kan se
på dom andra korten, med hjälp av tio liter
spray så att den skulle sitta ihop med
resten av håret. Men här... kunde jag inte
dölja min hemlighet längre.
(Fast i verkligheten står den rakt fram/upp,
helt okontrollerad, här ser den ju inte hemsk ut)




/ Elin

Kommentarer
Postat av: Ida

jag tycker du är jättevacker :)



glöm inte bort min blogg

2009-02-16 @ 22:53:43
URL: http://xenofobiia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0