Nå, va har vi på kroken?





Tjollahopp!

Idag trodde jag att ett gäng kinestalande kineser skulle fria till mig.
Dom ville att jag skulle testa massa olika silverringar på mitt ringfinger
medans dom fnissande stod och tittade på.
Men det gjorde dom inte. Då blev jag ledsen.

I alla fall. Idag ska jag ut! Woho. Hade jag haft en pojkvän så hade jag garanterat
spenderat denna otroligt romantiska dag med honom. Men tyvärr är jag oönskad.

MEN! Jag jag har en plan. Jag har införskaffat mig en fransväst som fastnar i
allt. Så helt plötsligt när jag skuttar runt så kanske jag känner att allt
blir väldans tungt - då betyder det att jag fått napp. Så första bästa kille... människa... eller
ja, första bästa levande varelse som fastnar i mig kommer fastna FÖR GOTT!
Muahahahahahahahahahahahahaaaaaaaaaah... jag är bitter.
Adjö.







/ Elin

Kommentarer
Postat av: Cat

Haha! Bra knep det där ju! ;) Hoppas du får massa napp! =P



Hehe! Joo, han skrattade allt.. Men tittade lite skumt på mig..

Usch, jobbigt med stressad körskolelärare då.. Kan ju inte gå speciellt bra eller..?! O ännu värre att det luktade skumt.. Haha!! =P



Lustigt det där..att man lägger sånt på minnet.. =P Vi har 3 bilar..o jag kan regnumret på dem alla.. sen även på grannarnas bilar.. =P Haha!!



HAHAHA!! Mörkvit.. det vill jag också bli! ;)

Har inte kommit iväg till solariet än jag. Är seg minsann! Hehe! Men måste ta o göra det snart, för det här funkar inte! =P



Hoppas du har det kul ikväll! =D

2009-02-14 @ 19:39:10
URL: http://cattitude.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0