Elin in Bokenäs





Zup?! Som man säger här i Bokenäset där jag är.
Ingen har iförsig sagt det ännu men jag känner att det kommer. Det kommer.
Nu har jag varit här i en vecka. I en stuga vi hyrt. Jag, mor och far.
Eller jag har ju inte hyrt den. Det har jag inte råd med. Jag har bara råd med
Cypern-resor och sånt. Heh.

Imorgon åker vi härifrån. På nya äventyr! Nämligen till en liten plutt-ö där vi
(exklusive mig) hyrt en annan stuga. Jag får se om jag orkar sitta där hela
veckan annars kommer jag hem tidigare och... alltså, varför skriver jag allt detta?
Väldigt intressant för någon annan än mig och min katt liksom.

Här är lite bilder istället härifrån:




Lite naturbilder för att hålla ert intresse vid liv.


En svan. Den var ensam. Ingen partner. Sorgligt.
Jag kände samhörighet på något sätt.
Önskar att jag vore svan. Eller en get. Det är antingen eller faktiskt.

 

   

 
En dag åkte vi in till Lysekil. Och resan är ju halva nöjet som man säger. Höhö.


Vann ett par nya skor i pilkastning. Träffade en av tre bara men ändå ett sådant fint pris. Det är inte riktigt klokt!!
Dom har jag använt flitigt.


En dag gick jag och mamma på en poängpromenad som var typ 73 mil
inne i en skog. OCH SE! SE VEM SOM VANN AV ALLA VUXNA! Jag är fan bäst. Och inte skrytig alls.
Det var lite... intressant när jag skulle hämta ut mitt pris i receptionen.
Jag: Hej, jo jag såg att jag vunnit poängpromenaden. (Ler överlägset... stolt mena jag)
Receptionisten: Åh, grattis! Så Ellen och Erik var det alltså?

EH?!
1 - Ser jag ut som en Ellen och Erik?
2 - Ser jag ut som ett barn?! Eller som om jag spelar på barnnivå?!?! Ehm.
Pfft.
(Mitt pris var det finaste ever. En dart-tavla. Hurr...a)


Förresten så har jag tatuerat mig! Snyggt va, va, va?
Eller ja, nästan. Efter att vi vart nere på en fet utekväll här, jag och mamma,
så gick vi hem och tatuerade oss med gnuggisar.
Pappa frågade nästa dag om jag inte tyckte det var pinsamt att gå runt med den.
Förstod inte riktigt den tankebanan om jag ska vara ärlig.


När jag skulle lägga mig så ville jag ta en kreativ bild på mig själv med min tatoo.
Innan den skulle hinna suddas ut. (Förresten har den knappt suddats
ut alls, den har hållt som en riktig tatuering, får typ inte bort den. Weei! Eller hjälp.)
(Förresten igen, någon trodde att jag hade bh på bilden. Åhnej! Sånt har vi inte
här på frokenelin.blogg.se. Inget snuskilusk. Det är mitt nattlinne, dah!)

 
Och här tar jag kort igen när jag åker bil. Kan säga att det är min nisch... nish? Orkar inte googla.
Bild 1:
Fjortismin så det ryker om det, men jag råkade
Bild 2: Mogen min


Det var det jag kände att jag ville visa. Nu kanske jag inte har internet på en vecka.
Men vi får la se! Byebyebye!





/ Elin





   

Kommentarer
Postat av: Elina

Vilken satans sommar du har haft. Ja satans var ordet. verkligen!!

2009-08-08 @ 00:31:04
URL: http://tankarisweetvalley.blogg.se/
Postat av: petter

Satan vilken satans sommar fröken!



Du ser ut som en ellen och erik förresten! Du ha hål i skorna btw!

2009-08-08 @ 00:50:07
URL: http://pttr.blogg.se/
Postat av: petter

Undrar vem den där någon är, sjuk fantasi någon har! Säkert Molgan..

2009-08-08 @ 02:22:37
URL: http://pttr.blogg.se/
Postat av: kadri

sv. javist det är bara o sätta en hängande korv.



härliga bilder

2009-08-08 @ 11:43:11
URL: http://livetivillavillekulla.blogg.se/
Postat av: Stina

Haha awesome att du vann!! :P

Och bilderna ser jättehärliga ut :)

2009-08-08 @ 15:24:41
URL: http://stiinen.blogg.se/
Postat av: ida

snygg tatuering! när gjorde du den :D

2009-08-08 @ 17:54:54
URL: http://xenofobiia.blogg.se/
Postat av: Cat

Haha! Fan så skoj att du vann tipspromenaden! Bra jobbat bruden! =D



O de där tofflorna va ju huuur schyssta som helst. Riktigt avis på dem! =P

Låter som ni har en mkt mysig o rolig resa iaf! =)



Sv: Ja, det är ju ingen hit kanske, att va dyngrak helt ensam. =P Men funkar ju det med.. i värsta fall. =D



Precis.. Sommarn är ingen bra bloggperiod. Får invänta blogghösten! ;D



Ska också tatuera mig igen, så fort jag vet vad o vart. =D Nu har du ju iaf fått din tattooo!! ;P



Ha en tokbra söndag!

2009-08-09 @ 11:20:25
URL: http://cattitude.blogg.se/
Postat av: Carmen

nu elin kommer jag och förgyller din fredag!

en fredagsfräckis! tada!!!!!!

kram!

2009-08-14 @ 11:23:21
URL: http://carmendeleaumelby.blogg.se/
Postat av: petter

"Hej jag heter fröken elin och jag bloggar typ aldrig"! Hah! Så det så!

2009-08-17 @ 19:41:04
URL: http://pttr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0