Cypruuuus!




Nu kommer bilderna från Cypern. Detta tog inte en minut vill jag löv.
Om ni har tid över kan ni ju läsa all min inspirerande text under varje
bild! Måste också bara klargöra att det finns två Saror. En Sara utan h på
slutet och en Sarah med h. Man ska liksom frusta fram hennes namn. Inte.

Vi festade heller inte varje dag som man ska göra i Ayia Napa.
Utan bara litelite. Sista kvällen festade dock alla utan jag. Jag blev sjuk därnere.
(Lät lite fel det där. Nere i Cypern alltså)
Svininfluensan ni vet. Eller ah, AC:n  kanske det var.

Varsegodis:



Hemma innan. PRETTY NERVÖS!!!
(Hatar att flyga eftersom det är onormalt.
Det är ONORMALT att vara flera tusen
meter upp i luften i en liten pyttegrej som
skakar så att vingarna flaxar. ONORMAAAAAALT!)


Mitt otroligt snygga bagage. Som vägde minst utav allas. HA!


Anna verkar flygsugen i alla fall.


Sarah köpte böcker på flygplatsen. Vet inte men tyckte att denna boken
passade henne så bra på något vis! ;)


Elin spänd. Anna förväntansfull fortfarande. (Galen människa)

 
På flyget. Elin inte rädd längre? Nej, Elin påverkad! Där har vi ju Sara också, men hon verkar
ganska kameraskygg denna dag.
(Där bakom Sarah satt flygvärdinnan vänd mot oss. Det var ganska kul situation.
Men när vi landade så var jag så rädd så jag skrek till när vi nuddade marken, vad gjorde flygvärdinnan då?
Jo, hon skrek hon med! Eh?! Ska inte hon vara där för att lugna eller något. Pfft.)


Tjejorna framme på flygplatsen i Larnaca!


Där är min söta älsklingpälskling på bandet!
Glöm klistermärken och rosetter, denna missar man aldrig!


Framme vid hotell nummer 1. Som ni ser låg det precis vid stranden.
Det var detta vi fick bo på i två nätter pga att Apollo överbokat vårt riktiga hotell.
Vi klagade då inte!


Sarah var som en fin dam där hon simmade runt i sin solhatt. Och så flöt hon
runt på badmadrassen och läste sin bok samtidigt. Det såg så
graciöst ut! Själv gjorde jag kanonkulan och lekte fisk...


Här är utsikten från Annas och Sarahs balkong. Oh yeah! Dom tog rummet
med fetaste balkongen och utsikten. FASTÄN ATT JAG HADE PAXAT! Buuuu!

 
Det här var vår utsikt på vår balkong som var cirka 1x1 meter. Här ska vi ut och äta! (Värst va oranget mitt
hår såg ut där)

 
Jag och Sara smyger oss bort till Anna och Sarahs rum. För att få njuta av deras 20x20 meters balkong.


Yeah!


Dom klagade på att jag förstörde alla kort hela tiden.
Förstår inte riktigt?


Hehehe så coola alltså. Hon som tog kortet blev skitsur när vi inte köpte dom fräscha glasögonen sen.


Här var min mat. MUMS!


Mätta och belåtna!


Titta jag är en drinkpinne!

 
På tal om drinkpinnar. Sarah du har något i ögat.


Såja!


När vi gick ut köpte vi oss sånna här superduperfräcka
glasögon! (Jag köpte två. Och fick två armband på köpet, jag var typ
lyckligast i världen just då)


Jag drack Pepsi som ni ser.


Jag ställde en flaska på Sarahs huvud.
Därför.


Nästa kväll gick vi till ett ställe och drack kaffedrinkar.
Utan jag för jag tål inte drinkar. Som har kaffe i sig alltså.


Sara hög på kaffe.


Jag låg på kaffe.


Vid hotellpoolen.


Tidigare på kvällen hade vi ätit mat.
Det Sarah skrattar så mycket åt var musiken som var
i restaurangen. Det var bl.a. "Beep" och "Shake that ass".
Och andra låtar med mycket svordomar och snuskord.
Passande!


Det var buffé. Såhär såg alltså min spya ut. Eller min efterrättstallrik
mena jag.


Kvällen därpå skulle vi gå på Mexikansk restaurang
eftersom vi var i Mexico!


Alla tjejorna samlade.


Ohyeah!


Jag älskar att hoppa.

 
Och shoppa. Men efter att jag såg dessa bilder bestämde jag mig för att inte
köpa hatt i alla fall.


På restaurangen. Vi är nog dåligt häftiga! Först fick bordet bredvid oss
ha på sig detta och ta kort. (Det var en barnfamilj) Men efter att jag suttit
och varit avundsjuk och glott ledset men bestämt på servitören jättelänge så frågade han
"do you also want to take a picture" Och jag typ "YEEEEES!!!"
Och så fick det bli! Jag fick säkert den stora hatten bara för han var rädd att jag
skulle grina annars.


Mjau!


Sara såg extra mexikansk ut med blomma i håret! För alla mexikanare
har ju det jämt tror jag.


Ganska skillat.


Även jag fick mig ett ragg!


Sen gick vi lite i affärer. Detta omklädningsrummet
hade jättehögt i tak men det syns inte så bra. Skulle
ställt någon valfri vän så kunde man jämfört. Lyckat.


Sen satt vi på balkongen och norrmännen under oss hade det ganska
skojsigt. Här står en av dom och kissar ner på gatan. Mysigt tycker jag!

 
Godmorgon! Här skulle vi äta våran vräkiga frukostbuffé på hotellet
sen sola och bada. Woooohoooo!


Inknudda i hissen med vår badmadrass.


Här skulle vi iväg och äta italienskt. För att vi (som sagt)
var i Italien.


Här skulle jag göra en sån där pose som modebloggare gör.
Typ "jag-står-såhär-normalt-sett".


Men det här känns mer som mig!

 
Miss. Och träff! Vet inte varför jag lyfter på benet. Ser oherhört fånigt ut i alla fall.


Vi har olika skosmak som tur är! Så tråkigt med människor
som köper likadana saker jämt.....


Anna in Afrika typ!


Dom här köpte jag verkligen!!!

 
Min mat, en liter ostsås. Mmm!


"Elin får inte vara med på mer kort"


HA HA! Försök utesluta mig, försök bara!


Efter restaurangen var vi proppmätta så vi tänkte att vi skulle gå ut och
dricka lite drinkar för det blir man ju inte mätt på.


Vi fick ett erbjudande. En fishbowl och två drinkar var.
Så får vi in fishbowlen i form av en gammal burk för
hjorttronsylt eller nåt. Fancy!


Jag ser ändå ut att uppskatta burken som kan användas
som spyhink när den utsökta drickan är slut!


Sarah tog kort på Harry Potter. Hon tror att dom är ihop.
Hon och Harry. (Säg inte till henne att han inte finns på riktigt)


Uppställning. Se seriösa ut. 


Nej tack! Sara gör något tjusigt med
sin arm. Typ "svanen".


Biddi-biddi-biddi-biddi-BATMAN


Sen klättrade vi lite på stolpar.


Och efter stolpklättringen gick vi till ett ställe som var väldigt fint och väldigt folktomt.
Bara vi där.


Varför tog jag kort på en discokula? Som om det
bara finns i Cypern liksom.


Sarorna!


Nej Anna, du syns inte alls.


Nästa dag åkte vi ut på en båttur. Tyvärr inte med
the Black Pearl. Jag som ville träffa Kapten Krok.
Eller Johnny Depp.


Det var riktigt härligt och guppigt!


Sarah läste. När hon inte läste blev man
jätteförvånad. Typ HAR NÅGON STULIT
SARAHS BOK?! Typ. Typ.


Jag var jättelycklig för dom spelade
skivan från årets Eurovision Song Contest!!!


Eftersom jag inte tror att någon av oss har lust att blotta
våra bikinikroppar så värst mycket här på min blogg så blir det inte så
har jag inte så mycket mer bilder från båtturen. Men här får ni en fin utsiktsbild
istället! Wiie!


Sen åkte vi hem och badade lite till fast i poolen.
Sarah har fortfarande sin bok fastklistrad i handen. Vet inte ens om hon märkte
att vi var ute på en båttur? Hon liksom bara transporterades helt ovetandes om omgivningen.


Fast jag läste också måste jag erkänna. Och blötte ner
boken måste jag erkänna. Och var brun måste jag erkänna.


Jag är typ bäst att stå på händer i vatten! Eller jag
blev bäst under denna resan. Jag tränade var dag!

 
Hopp i sängen och ha det bra! Sarah hoppade inne i sin säng en annan dag och gjorde sönder den.
Haha! Man måste hoppa kontrollerat! Inte låta hoppandet ta över dig helt och hållet.


Sara gör ett bra tecken.


Jag gör ett bättre.


Tjejorna ser pigga ut!


Jag typ "eh, töntar, coola ner er, luta er mot en vägg som mig" eheh.


Denna dagen åt vi buffén på hotellet. Visst har jag
gjort en proffsig uppläggning?


Anna när vi kollade på bilderna
"Eh varför håller du din arm på mitt ben"
"Det är din arm"
Anna jag vet att du vill men jag är upptagen. Har redan
ett förhållande (med mat)


Sen petade hon mig nästan i näsan.


Här sitter el Saros och väntar på Anna som shoppilerar.
Dom ser ut att ha kul!!


Jag väntade också.


Kolla vad jag såg i en affär. Tårt-himlen!


Och Cannabis-drycker. Ehm. Jaha.

 
Vi träffade också en del nya människor. Här är jag och Kossiz.


Här lurade jag och Anna med Sara upp i typ Höjdskräcken
(eller Fritt Fall som man i Stockholm säger, HA)
Den höll på i en evighet och vi skrek varje gång den åkte ner.
Det var görkul! (Snygga ben får man i den också grr)


Wohooo!


Sarah tog kort för hon var en...


...pussy och fick stå vid pussystand!


Kolla va beredda dom ser ut att vara! Den kunde jag
inte åka med på för jag kan inte snurra runt då får jag
inte behålla maten i magen. Och jag värnar om min mat så...

 
Den åkte hur fort som helst! Bläh.

 
Sen åkte vi Sling shoten!


Min nya klocka! Ja det är en klocka!
En Chupa Chup. How cool?!


Livet har sina goda stunder!
Utsikten från hotel 2 var inte så tokig den heller.


Sista kvällen skulle vi ut men jag kände mig sjukare efter middan.
Så tjejorna gick ut och jag stannade på hotellet och åt chips.
(Bara en fint så att säga att jag var sjuk så att jag kunde bli av med dom och vara ensam med
mina chips muahaha!)


Här ska vi lämna hotellrummet.


Snyftigt!


Hejdå kära rum och kära tv!


Här går vi på värsta genvägen som vi hittade näst sista om inte sista
dagen. Också lyckat!


Sista måltiden. Min var hur go som helst. Anna och
Sarah hatade sina. Anna ville typ mörda kocken.


Hehehej!

 
Hehehehe va kuligt! Vi tar kort på varandra.

  
Anna sa att alla svenskar gör sån min med munnen som vi gör på kortet.
Och det stämmer in på mig i alla fall. Jag råkar göra det ganska ofta. Fräckt liksom som om man
blir förvånad när någon tar kort.


Sarah med sin "goda" mat.


Aaah!


Och detta blev den sista bilden. Ingen vidare bild men hittade ingen passande.

Detta har tagit hur lång tid som helst att lägga in och jag är helt slut!
Tänk om jag kunde fått betalt för att blogga. Då hade jag vart rik nu!




/ Elin

Kommentarer
Postat av: petter

Så himla ambitiöst! Du har ju typ inga läsare heller! Hihi, eh



Sjukt mycket matbilder förresten, men är kul med mat, om man är typ hungrig? Frukost!

2009-08-26 @ 08:18:27
URL: http://pttr.blogg.se/
Postat av: Stina

Nice med så många bilder, duktigt av dig!! ;)



Det såg ju riktigt härligt ut också!! :D

2009-08-26 @ 12:01:50
URL: http://stiinen.blogg.se/
Postat av: femman

Hhahaha.. men SHIT vad många bilder!! Orkade inte läsa bildtexterna till slut ju! ;-) KUL iaf med massa foton! :-D

2009-08-27 @ 08:38:47
URL: http://femmanfem.blogg.se/
Postat av: LYDIA

den kjolen dueller någon av er har på sig är sjukt snygg svert med nitar i midjan, :) var va ni någonstans?

2009-08-29 @ 10:51:01
URL: http://lydiacarlson.blogg.se/
Postat av: Julia

härliga bilder! och jag älskar ditt hår:)

2009-08-30 @ 15:39:16
URL: http://jlundholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0