Största stressmomentet EVER!





Jag blir så stressad när jag hör glassbilen närma sig.
Såhär brukar det bli:

"Mamma glassbilen kommer!!! Har jag pengar?
Har DU pengar? Ska vi köpa glass? Var är min plånbok?!
Aaaah, den närmar sig!! Borde jag ta på mig normala kläder?
Hinner jag nu?! Var är bilen??? Har den åkt? NEJ DEN ÄR KVAR! HA-HA!
Ååååh varför har jag inga skor. Äh, jag springer barfota. Vart tog
pengarna vägen nudå?! Vad vill ni ha för glass? Varför vill ingen ha glass?!?!
Jag har för lite pengar, räcker bara till pinnglass. Äh strunt samma, jag tar
vad som helst!!!! Va?
Har den åkt? F...aaaa...n.........!!!!!!!!!!!!"


Så blir det trots att jag är väl förberedd på att den ska komma.
Jag får nämligen sms av Hemglass några timmar
innan för att förvarnas. Men, men.


Sen när man någon gång lyckats ta sig fram till Glassbilen så
ska man..... välja.... glass. Hur stressande är inte det då?



/ Elin

Kommentarer
Postat av: petter

Så jävla stressande den där melodin är också! Hur gick tandläkarbesöket förresten, sjukt att vara vaken så tidigt dock. Fattar fortfarande inte hur dom kan tro att man är vaken då!?

2009-08-25 @ 21:40:39
URL: http://pttr.blogg.se/
Postat av: Stina

Hahahaha fan va underbart! Håller med dig där, klockrent

2009-08-25 @ 22:06:41
URL: http://stiinen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0