Korv





Kom inte på någon bra överskrift. Det var det bästa jag hade att komma med.
Idag har jag ätit pizza och kollat på en film. Kommer inte ihåg vad den heter
men äcklig va den i alla fall. (Filmen alltså) Men häromdagen såg jag en bra film.
"Into the wild" heter den. Hyr den! Den var verkligen bra.
Det är en sann historia (då blir filmer oftast mycket intrssantare, tycker jag) och den handlar om en kille som åker hemifrån för att bo ute i vildmarken, ensam. Den är lite djup, ingen lättsam film direkt och så är den sorglig. Men bra! Som sagt...
Emile Hirsch i huvudrollen och det är Sean Penn som som regisserat den.


Här är trailern för filmen.

Vad har hänt med texten?


/ Elin Börjesson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0