Kom Postis Per!





(Det lät precis som om någon försökte bryta sig in genom
golvet här. Typ krafsande. Burrr. Tror jag tar upp mina fötter från
golvet ifall, ifall.)

Godmorgon förresten. Här sitter jag helt nyvaken och kokar
ett ägg. (Usch, nu lät det igen!)
Väntar på posten också. Tycker alltid det är så spännande
att kolla posten. Det kommer jag nog tycka tills den dagen jag får en
massa räkningar men än så länge är jag ganska räkningsfri.

(ETT MJAO! Nä nu... åå puuh, det var bara Vimsan, stackarn.
Blivit instängd i gardergoben. Det var det som krafsade.
Nu räddade jag henne i alla fall. Inte för att hon kan ha varit
där jättelänge men ändå. Jag skulle då inte vilja vara instängd i en
garderob. Inte ens ett litet tag.)



Idag hoppas jag att mina skor jag beställde kommer på posten!
Första grejen jag beställt på internet så hoppas jag blir nöjd och
att dom passar och är lika fina som på bilden.
Annars ska jag bli jättearg och slita mitt hår!!!
Nä...

Klicka för att stänga fönstret
Här är dom söta. Ett par rosa mockasiner. Jag behöver något
bekvämt att ha på vardagarna och när jag jobbar (jag får nämligen
skoskav av ALLT) så jag tyckte dom såg bekväma ut.
Plus att jag tycker dom är jättesöta. Jag ska göra det supermodernt
att ha mockasiner!

Nu ska jag invänta posten och sen något annat. Tjingeling!







/ EB

Kommentarer
Postat av: Emelie

oh så söta skor! vart har du hittat dom ? :)

2008-09-09 @ 14:21:45
URL: http://emelimartensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0