Keep rollin' rollin' rollin'





Breathe in now breathe out
Hands up now hands down
Back up back up
Tell me what you gonna do now...

Känner ni igen den? Kommer ni ihåg den?
Limp bizkits låt rollin'! Den kom igår när vi var ute
och jag tappa det, jag blev galen. Sen kom en
Guitar Hero låt och jag stod och spelade luftgitarr
eller... luft-guitarhero-gitarr ännu mera galen!!!

Det var mycket skoj:)


Varsågod.

Kom hem ganska sent efter att ha ätit en fet kebab
som avslutning. Fick dock kallsup av den och fick
otroligt ont i näsan. Inte så skönt. Väl hemma satte
jag på ett Sex- and the city avsnitt. Orkade inte titta klart,
inte så konstigt, men det är så bra. Är beroende av det!

Jag har nämligen köpt hela boxen nu. The shoebox:)
Tittar varje kväll och kan nästan inte sluta. Igår
låg jag hela dagen i sängen och tittade i timmar.


Mm... rosa och allt. Den är så söt.

Något annat jag blivit beroende av för tillfället är russin.
Ja. Russin. Åt sju paket häromdagen. Min mage tackade mig
inte direkt. MEN så gott det är.


Mums fillibabba!








/ Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0