Jag är glad för jag är nöjd





Mmm. Lyxigt att beställa saker på internet.
Dom skickade inget avi på posten man fick bara
ett sms där det stod att dom hade anlänt.
MINA SKOR! Och dom var lika söta i verkligheten
och så passade dom. Perfecto.

Har förövrigt kommit på mig själv med att sjunga
"Var nöjd med allt som livet ger" väldigt ofta nuförtiden.
Jag undrar vad det beror på. Oftast sjunger jag den när
jag är smått irriterat på något. Jag kanske undermedvetet
försöker intala mig själv att inte vara sur utan nöjd.
Ganska bra. Jag tror faktiskt det funkar också...

... eller så tycker jag helt enkelt bara att det är en klämkäck låt.



Nu tänkte jag läsa lite körkortsteori. Otroligt tråkigt
MEN ska inte klaga. (Precis det jag gjorde) Men ska
inte klaga MER. Ska med ett leende på läpparna slå
upp boken och läsa och förundras över hur några
människor varit så otroligt duktiga att dom lyckats
skriva en så nödvändig och välbeskrivande bok.
Jag ska tacka... nej nu går jag för långt med min nöjdhet.

Godnatt, godkväll!
 

Anders tar ton.







/ Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0