Godkväll.





Hehehe hej.

Idag vaknade jag och satte direkt igång med lite fysiskt arbete.
Var nämligen på Ikea igår och köpte en stor byrå. (Min byrå och
garderob räcker inte till längre till mina kläder. Ändå har jag nästan
aldrig något att ha på mig. Mystiskt.)
I alla fall... byrån skulle in i garderoben. Hm... det är en sån garderob
man går in i alltså. Fast det kanske man förstod. Fick bara en syn för
mitt inre där jag stod och knuffade in en byrå i en "golvgarderob".
Hm...

SÅ. Garderoben är ganska liten, byrån ganska stor, jag ganska klen.
Jag knuffa och puffa och stånka. Nej, kanske inte stånka, jag är ju ingen tjur.
Men det gick bra tills jag insåg att jag stängt in mig själv i garderoben så fick
klättra över och putta in, lyfta, vicka och sedan fylla den och sisådär. Blev väldigt bra tillslut.

ANEBODA Byrå med 3 lådor
En sån här!

Annars har jag inte gjort så värst mycket idag. Vart och köpt ett par jeans.
Spelat Guitar Hero och blivit förundrad över hur bra jag faktiskt är på det.
Man kanske borde bli gitarrare.

Jag vet att det heter gitarrist.

Nu hade jag tänkt fortsätta min fredagskväll i soffan. Mysigt!

Förresten åt jag väldigt god mat idag (måste ju faktiskt tipsa)
Åt kycklingbiffar, gjort på kycklingfärs och en kryddmix och till det
turkisk yoghurt, sallad med fetaost och bulgur. Namnamnam.
Smakade väldigt grekiskt eller turkiskt. Fast jag har aldrig varit i grekland
men jag kan tänka mig att maten smakar sådär där.
Dom hade det som smakprov igår på Ica faktiskt så jag snodde det därifrån.
MUAHAHAHA! Vilken tjuv jag är. Fast det är nog det som är meningen
att man ska sno dom recepten.

Ha en trevlig helg!
Hejdå:)






/ Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0