Goddag, goddag






Har på fotboll på tv. Helt oförståeligt. Har inte
orkat byta kanal bara. Har varit ute och kört
lite idag, åkt till ett 50-tals hem, ett museum typ fast
gratis och sen har jag köpt lite söndagsgodis.
Som också kan kallas för dagens frukost.

Frågor jag undrar lite lätt över:

- Hur många killar tittar på fotboll bara att göra det. Inte för att dom vill.
- Varför börjar folk dricka kaffe när 99 av 100 tycker det
smakar skit första gången? Varför igen liksom?
- Varför tycker jag att i stort sett allt som är rosa är fint?
- Varför sände dom Lilla Jönssonligan klockan 20.00 i fredags?
- Hur kommer det sig att godis luktar illa men smakar så mumsigt?
- Varför kan jag en hel låt på estniska?


Ja... här kan man ju undra. Nu är det guitar hero som gäller för min del.
Tjingelingeling!



Burrr.





/ EB

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0