En kaviarbehandling, tack!





Läste precis att man kan få ansiktsbehandling med
kaviar! Uuuuuuuuuuurk! Hahaha.
Så läste jag vad dom skrivit under kategorin (detta är på
en hemsida för ett spa)
" Du kan också välja att behandlingen utförs med exklusiva
kaviarprodukter". Ööööh??? Vad hade ni tänkt er annars?
- Hej! Jag har lite ont om pengar
så det får bli en vanlig Kalles i fejan, tack.

Vad menar dom, kan man få välja mellan vanlig tubkaviar eller lyxcaviar?
Vilket som, så vet jag i alla fall att jag inte vill stinka kaviar i ansiktet.
Men tydligen finns det folk som vill det. Vem? Hahaha. Jag ska skapa något
nytt.

Ostbehandling! Man kan antingen välja att få en lyxig smält, stinkande ost i ansiktet
eller för budgetplånboken - krossade ostbågar dragna över ansiktet som en slags peeling. .

Hihoho. Jag har så mycket roliga idéer i mitt huvud just nu.
Aj, har ont i huvudet också märkte jag nu när jag tänkte på det.


No, not on the sadwich. In my face, please.






/ EB

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0