Bilskola puts väck


 


Jaha. Någon vill inte att jag ska få mitt körkort.
Först ringde jag dit menså funkade inte numret så
jag åkte dit men stängt.
Kikade in genom fönstret och där var det helt tomt
förutom några flyttkartonger...
TYPISKT!
Jag ville verkligen gå i bilskola där, för jag gillade
bilskoleläraren. Gick teorikursen där och han är
jätterolig och verkade så bra. Men det finns väl fler roliga
bilskolelärare.
Får bara för mig att det är sällsynt. En utrotad art.

Nu får jag leta upp en ny skola. Morrrrrrrrrr!






/ Fröken E

Kommentarer
Postat av: theres

Det beror helt på vad du är ute efter sola/bada eller festande? :D

2008-09-18 @ 22:35:01
URL: http://theresakesson.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0