"Tack, det var jättestarkt" sen log jag mitt allra varmaste leende


 



Sara: Är det något som ser konstigt ut på mig?
Jag: Ja, själva ansiktet om man säger så.

En halvtimme senare...

Sara: Hur ser det ut nu? Ser något konstigt ut?
Jag: Mm, helheten... om man säger så.


Jag är en snäll människa innerst inne.
Har varit på restaurang idag och ätit. Det var gott men
STARKT! Jag frågade servitrisen om det skulle vara starkt.
"Nej, det ska det inte vara."  Men det var det.
Kunde knappt stänga munnen och det kändes som läpparna
svullnade upp till dubbel storlek. Kändes som ett hett fejs.

Men åt ändå upp allting, det var som att hålla fingret över ett
brinnande ljus med vilje, men jag var vrålhungrig.

Är otroligt trött och har ont i fötterna så jag ska sova.
Men var lugna! Jag återkommer imorgondag.

Godnatt!





/ EB

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0