Kära dagbok





Jag hade rätt, jag HAR varit en thaikock. Det blev otroligt smaskigt
måste jag säga med en lätt ton av skryt.

Jag wokade faktiskt. För första gången i mitt liv. Det ska jag göra igen!
Det kändes så proffsigt på något sätt.

Har suttit och läst högt från gamla dagböcker som jag skrev när jag var runt 7-8 år.
Och dikter jag skrivit......
Det är riktigt underhållande! Kunde nästan inte läsa för jag skrattade
så mycket, hickade typ fram texten.



Ska dela med mig någon gång! Det är så otroligt mesigt.
Mamma däremot tyckte det var jättegulligt och "åå:ade" jättemycket.
Men det är kul att läsa om vad jag hade för mig på dagarna förr i tiden.
Det är betydligt mer än vad jag gör nu i alla fall kan jag konstatera... lite tragiskt.





/ EB

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0