God jul och god natt!





Heeeeeeeej HÅ!

Är totalt fullproppad. Har ätit så mycket. Skulle iförsig
kunna trycka i mig ännu mer men jag måste sova
och socker gör en pigg.

Så! Det var roligt på middagen. Vi åt som sagt och pratade,
jag gjorde mig dock osams med resten när vi
diskuterade rökning och angående om det är en social sak eller inte.
Alla var emot mig, kastade ruttna tomater på mig och buade.
Det är sant!

Annars hade vi hade väldigt roligt åt att minnas tillbaks grejer och sånt där, jag och
Sara gav dom varsin julklapp som INTE får öppnas en sekund före
julafton och ett kuvert. På kuvertet stod det:

"Ni får ingenting på Hagabadet om ni trodde det" (det var ett Hagabadet-kuvert)



Sen sa vi hejdå och det blev lite småsorgligt. Jag insisterade på att
ta kort på oss innan vi gick och Anna sa med hot i rösten att dom inte
fick läggas upp någonstans.
Ni kan få se korten här imorgon.

Nu ska jag sova för jag ska upp tidigt imorgon. ÅTTA! Fast satte ett alarm till
på halv nio ifall, ifall jag måste sova lite till.
Kommer garanterat gå upp på alarm nummer två. Fattar inte ens varför jag
sätter klockan på åtta först. Jag tror nog på allvar att jag en dag vaknar jättepigg så tidigt och
går upp frivilligt när jag sova en halvtimme till.



Så godnatt, godnatt!





/ Elin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0