Bombombom





GODKVÄLL!

Har absolut ingenting intressant att dela med mig av.
Verkligen inget. Det jar har gjort ikväll skulle jag ju kunna berätta...
Men hur intressant skulle det vara för någon annan än mig?
Jo, ni har rätt.
DET SKULLE VARA JÄTTEINTRESSANT FÖR ALLA, även totala främlingar!

Så, jag har hyrt filmer, Brudens bästa vän (eller något) och
P.S. I love you (mycket bra). Ätit pizza, godis och chips.
Övningskört lite (även på trottoarkanten) Skickligt.

Sedan satt jag bredvid ratten. Ja, alltså inte bokstavligen
utan på passagerarsätet. (Som om ingen fattade det)
Satte på Queen på högsta volym och  vi (jag och mamma) sjöng för
kung och fosterland! Jag låtsas-trummade också med stor
inlevelse. Gjorde det på restaurangen igår också och frågade
tjejorna om det såg verkligt ut.

Dom var inte så värst imponerade.
Men jag tycker jag har blivit riktigt bra på att låtsastrumma i luften!



Kan se mig själv sitta där bakom någonstans. Eller nej, det skulle jag nog inte alls kunnat se.
Mitt huvud hade antagligen inte räckt över trummorna. Men jag skulle kunna höra mig själv spela då.





/ Elin B




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0