Tvättar du händerna ofta?

Hur många gånger per dag tvättar du händerna? Ställningen just nu:

1-2 (5.3 %)
3-5 (25.8 %)
6 gånger eller fler (68.8 %)
 


Detta snodde jag från aftonbladets hemsida.
(Bra kopiering, väldigt bra)
Alltså USCH på dom där 5.3 procenten som bara
tvättar händerna en till två gånger om dagen.
Vilka snusk! Vilka är dom? Har jag mött dom?! (Svar: Ja)

HUR OFTA SKAKAR JAG HAND MED EN 1-2:are?

Men jag är ändå glad att "6 gånger eller fler" leder
överlägset. Då kan man ju ändå våga snudda vid
människor.

Vad svarade ni?





/ Elin


Kommentarer
Postat av: hilda

svar: näe, fotograferar bara som hobby =)

2008-10-15 @ 22:08:31
URL: http://cangemark.blogg.se/
Postat av: alexandra

först måste jag bara hålla med dig. USCH för de som bara tvättar händerna max två ggr per dag.



jadu vi spelar lite allt möjligt såsom frågespel, kort, tvspel med mera. fast jag måste nog erkänna att det händer allt för sällan för det är ganska kul ändå. :D

2008-10-15 @ 22:52:30
URL: http://alexxaandraas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0