Stenbocken - jag




Mina reaktioner inom paranteserna.

Stenbocken 22/12 - 19/1
Barn födda i stenbocken kan tyckas mer mogna än sina jämnåriga. (Just det!) De är allvarliga barn (Huh?!) som föredrar äldre kamrater (Gjorde jag? Gör jag?). Stenbocksbarn vet redan vid tidig ålder vilket yrke de ska välja (Ja, sångerska, skådespelerska, jobba i affär, fröken, inredare... jodå, här vet man precis!). I skolan suger de till sig kunskap likt svampar (Ha, ha), trots att det kan ta tid att lära (DÄR sa du något). När kunskaperna väl sitter glömmer de dem aldrig. (Va?)


Jo. Men det stämde ju precis.
Jag är så otroligt mogen och allvarlig.
Har alltid varit det.
Aldrig någonsin att jag skulle vara oseriös.
ALDRIG.

http://hem.passagen.se/emelie-s/horoskop.htm Kolla ditt barn-horoskop här.





/ Elin B

Kommentarer
Postat av: SAMAN

ohja, för jag bara mååååååste göra tvärtemot dig all the time! eller inte :)



allt ni gör är att fika fika fika fika ..

2008-10-31 @ 13:35:01
URL: http://sepesaman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0