Spänningen stiger!





Fryser jättemycket om mina fötter. Jag får i försig skylla
mig själv som går runt barfota.
Men jag gillar verkligen inte att ha på mig strumpor.
Jag får panik tillslut och sliter av mig dom. Så att mina
små tossingar får vara ute i det fria igen!

Ingen fot gillar väl att vara fången i en strumpa?




Mitt lönebesked kom nu... är mycket spänd!
Vet att det inte kommer vara så mycket denna månaden men
jag hoppas på storkosing ändå!
Spännande... river av ena hörnet... SPÄNNANDE...





/ EB

Kommentarer
Postat av: em

Barfota är helt klart bäst :-)



Jag missar robin-reprisen.. den är ju för sent.. Du får berätta sen, om programmet var bra... Gillar ju carina berg.. hade velat se...men jag måste sooova... :)





.. Och vilken summa stod i lönekuvertet??



Kram!



2008-10-22 @ 21:57:05
URL: http://emigen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0