Se upp för de studerande (dom är på fri fot)





Idag var jag iväg och simma.
Väger mig ibland innan jag går in för skojs skull
(har inte tillgång till våg annars)
och märkte att jag gått upp 3 kilo sen sist. Woho!
Ännu mera Elin!

Sen när jag kom in i simhallen så kom jag på något:
"Det är höstlov..."
"...det är därför hela simhallen är proppfull..."
"...det är därför jag inte får plats i bassängen med mina +3 kilo"

Skojigt. Mycket skojigt att trängas i en bassäng.
Att råka nudda och bli nuddad av saker som man verkligen
inte vill bli nuddad av. Brrr.








/ Elin

Kommentarer
Postat av: Anonym

hihi jao men ja tycker de är så hemskt när alla simmar så sakta. Blä de blir lixom ingen träning alls.. =/

2008-10-27 @ 19:13:57
URL: http://www.metrobloggen.se/JenniferLindberg
Postat av: Ella

hahaha blää :(

2008-10-28 @ 21:54:18
URL: http://ellaelisabeth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0